torsdag 8. juni 2017

Vognlenke Kampanje

Etter noen måneder uten aktivitet her ikke tenker jeg å prøve å bli bedre på å oppdatere bloggen også.
De siste månedene har bestillingslistene vært proppfulle og jeg har ikke kunne tatt imot så masse bestillinger som jeg har ønsket, jeg har rett og slett ikke hatt tid.

Men i forrige uke klarte jeg å bli ferdig med ALLE bestillinger og er så klar for å starte på nytt med nye bestillinger og kort leveringstid.
Nå er det bare snakk om 1 uke leveringstid, og det syns jeg er så fantastisk å kunne tilby.

I tillegg feirer jeg det hele med en kampanje på alle vognlenker til kun kr 350,- og GRATIS frakt.
Her kan man altså velge i alt av vognlenker, og om du skulle ha et ønske om annet motiv, farge o.l går det også helt fint :)

For større utvalg av vognlenker kan dere se facebooksiden min HER(link) eller på instagramkontoen min @camsheklerier  - (link om du ikke har instagram)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar