tirsdag 5. april 2016

Strikkenett - ANBEFALING

Annonse

Av og til lurer jeg på hvor mange garnnøster jeg har brukt siden jeg startet å hekle vognlenker og smokkelenker. For det tror jeg ikke kan være få nøster.


Det verste jeg vet er når jeg plutselig går tom for en farge, og fortsatt har 3 bestillinger som skal hekles i den aktuelle fargen, innen uken er omme. 
Da er strikkenett.no helt perfekt.
Jeg har bestilt fra forskjellige nettbutikker før, men siden jeg fikk øynene opp for strikkenett.no har jeg sverget til den.
Det står ofte rask levering på nettsider. Men altså, strikkenett vet virkelig hva det vil si å levere raskt for her snakker vi lynrask levering hvor alle som bestiller før kl 13 på hverdager får tilsendt pakken sin samme dag. 
Jeg bestiller alltid før kl 13.00 og får da pakken dagen etter(!!)
Gull verdt når jeg har kunder som venter på bestillingene sine:)

Så en anbefaling til alle dere som bestiller garn, ta en titt innom strikkenett.no :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar