fredag 15. januar 2016

Godt å være tilbake

Hei :)

Jeg har endelig fått i orden pc'en min igjen, eller den er ihvertfall litt bedre*bank i bordet*. Så nå får jeg endelig blogget via pc igjen. Mobilen kan brukes til masse, blogging er vel egentlig en av tingene men det blir aldri det samme. Dårlige innlegg og null oversikt.
Så nå er jeg veldig glad for å "være tilbake".

Det går i hekling for tiden, som dere sikkert har sett. Og jeg elsker det!
Har litt nye bestillinger å vise dere, som er sendt avgårde til "nye hjem", og nå skal en mint grønn bestilling gjøres ferdig. Det er så kjekt når det kommer bestillinger i andre farger enn de vanlige. Det er rart med det, men det gir nesten en ekstra motivasjon. hehe!

Og husk; ønsker du å bestille noe så er det bare å sende meg en mail:) camsheklerier@gmail.com

-

Følg meg gjerne på Instagram: @cassandramari

God helg
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar