lørdag 21. november 2015

Boble(popcorn) shorts

God morgen, eller formiddag. Her startet dagen kl 7, da ville mini opp. Men siden Lørdagen er min "sovedag" fikk jeg sove til 9. Og det gjorde godt for en mamma som vært våken drøyt mange ganger om natten denne uken:)

Kom forresten på at jeg ikke har vist dere shortsen jeg strikket til Thea for en liten stund siden. En bobleshort, eller popcorn short om du vil. Bare med min egen vri. At det er av inspirasjon fra popcornshortsen er ikke vanskelig å se. Men oppskriften er ikke fulgt, jeg lå opp masker etter en oppskrift jeg hadde og diktet så smått opp derfra:) 
Her har dere underveis bilder, og resultatet:)

Det grå garnet fikk ikke bli med likevel, for det ble ikke fint:) hehe!




Og jammen passet den på den lille stompen til Theamor, så jeg er fornøyd:)

1 kommentar:

  1. Så fin! Jeg blir skikkelig inspirert itl å lære meg å strikke når jeg kikker rundt på bloggen din.

    SvarSlett