mandag 3. august 2015

Prosjekt stuebord

Som jeg skrev i forrige innlegg så holder jeg på med et nytt prosjekt. Ikke noe stort prosjekt, men bare litt maling og dill :)

Prosjekt stuebord.
Vi trenger absolutt nytt stuebord, for det vi har nå er altfor lite. Og spesielt når vi har besøk.
Først var planen å kjøpe et firkantet eller et rundt bord siden vi har u-sofa, og jeg tenkte at avlangt bord ville bli helt feil. Men etter å ha målt litt fram og tilbake tror jeg faktisk det kan bli veldig bra. Så da var det rett inn på finn for å finne et bord.
For gjenbruk er gull vet dere! ;)
Men så kom jeg på at vi hadde jo et gammelt bord i boden som fulgte med da vi kjøpte huset, så da ble det hentet ut, vasket og er nå klart for maling.


Faktisk så har det fått et strøk maling allerede, men jeg viser dere mer når det er ferdig :)

1 kommentar:

  1. Vi har u-sofa og avlangt bord. Jeg ønsket meg firkantet istedet når vi fikk u-sofa men det funker egentlig veldig bra med avlangt også. Heldigvis blir det god plass til å bevege seg da

    SvarSlett