onsdag 5. august 2015

Male, male, male

Da var stuebordet ferdig malt, så nå står det å tørker før vi får tatt det i bruk.
Sitter å tenker litt på om ikke jeg skulle gjort noe mer med det, enn å bare ha det hvitt. 
Har så mange ideer. Jeg må bare finne ut hva som blir finest.

Elsker de små detaljene på føttene! :D

Et nytt male prosjekt er også i gang, speilet i gangen.
Det har vært i en slags beiset brun farge som ikke har vært jevn, så det har jeg gått å irritert meg over en god stund nå. Og idag måtte jeg bare få gjort noe med det..


Hvis det er noe som heter "å bli bitt av male-basillen" så tror jeg kanskje det nettopp er det jeg har blitt! :P

1 kommentar:

  1. Det er kjempemorsomt å male! Og resultatet ble jo så bra! Jeg har planer om å male en vegg her hjemme grå, men jeg er litt i tvil da det er tømmer. Men gud så morsomt! :-)

    SvarSlett