onsdag 22. juli 2015

Trekke om og fornye spisestuen - Underveis

Hei! Som jeg skrev i innlegget om stuebordet vårt for noen dager siden så har jeg begynt på et litt stort prosjekt. Nemlig å få trekket om og fornyet spisestuen vår. 

Nå er bordet pusset ned å klar for maling, og nesten alle stolene er ferdig omtrukket, eneste som mangler er naglene bak på 4 stoler. Og det er litt av en jobb kan jeg si dere.
Under ser dere litt før og etterbilde av stolene.
Jeg delte også bildet på interiørsiden (For Oss Som Er Hekta På Interiør) på facebook, og herlighet for en respons! Hjelpe meg,, jeg trodde aldri at SÅ mange skulle synes at det JEG har tenkt på og planlagt så lenge og har gjort med stolene var bra. For en bekreftelse. Tusen takk!

Så i løpet av dagen kommer det ut et innlegg her med mer informasjon, og svar på spørsmål som har blitt stilt på facebook. :)

1 kommentar: