torsdag 16. juli 2015

Nytt stuebord på 1.2.3

Ja, strikke og heklemotivasjonen er på vei tilbake. Så om ikke så altfor lenge begynner det å komme slike innlegg igjen også.

-Men først må jeg få vise dere mitt "nye" stuebord.
Et enkelt og billig stuebord fra IKEA ble plutselig mye finere med kontaktplast og bittelitt kreativitet. Og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! :D
Så da må jeg bare få vise dere litt bilder!

FØR:


ETTER:
(lyset fra vinduene ødela litt fargen her, men under ser dere bedre)


Stilig ikkesant?:)

I disse dager holder jeg på med et nytt prosjekt.
Male og totalrenovere spisestue møblene våre. Det er litt av et prosjekt jeg har begitt med ut på, men det er absolutt verdt det om det blir som planlagt!
Innlegg med mer info og bilder av det prosjektet kommer imorgen:)

1 kommentar:

  1. Hei :) var kjempe fint det bordet der, har du oppskriften?:) hvilket materiale og beis?:)

    SvarSlett