tirsdag 9. juni 2015

INTERIØR - gamle kasser

God Torsdag dere! 
Strikke og hekle motivasjonen er ikke helt på topp for tiden dessverre, så det blir ikke så masse slike innlegg før den begynner å komme seg. 

Men, Interiør er tingen nå. Så en del interiør innlegg kan det fort bli. 

På Søndag fikk jeg tak i 3 gamle kasser, og de har allerede fått plass i stuen/gangen. Gamle kasser er gamle skatter, virkelig. Jeg syns det er så fantastisk kult med slike kasser. Både jeg og Mads har veldig lik smak på interiør, noe som er veldig greit! 




Jeg syns det ble så fint jeg! Sikkert ikke den stilen alle liker, men vi syns det er kjempe kult :D

3 kommentarer:

  1. Sånt er utrolig stilig også. Liker slikt selv :) Jeg syns det er stilig sammen med litt farger på pynte tingene jeg da. Men uansett slike kasser er stilig:)

    SvarSlett
  2. Gamle kasser er stilige og setter særpreg på innredningen. Jeg har kikket litt på bloggen din, og du har mye fint og variert, så jeg vil gjerne følge deg videre:) Ønsker den fin og kreativ sommer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fin kommentar. Så kjekt å høre :) Og du er hjertelig velkommen til å følge med videre :)
      Ønsker deg en flott sommer tilbake:)

      Slett