torsdag 7. mai 2015

Sy festdrakt selv

Hjemmesydd festdrakt
17.mai er rett rundt hjørnet, og siden jeg ammer i år trenger jeg noe praktisk å ha på meg. For ikke å snakke om amme-vennlig. Så jeg bestemte meg rett og slett for å prøve å sy en festdrakt. Og jammen gikk det og. Nå er den ferdig og klar til bruk, og jeg ble faktisk fornøyd med den. Siden jeg ikke har så veldig mye erfaring med å sy så ble den ganske enkel. Men fin nok for meg:)
Slik ser den ut:
 
 



Jeg er spesielt glad i den peplum effekten som kommer av kappen.
Nå er skjorten/blusen til vask, og nye sko er kjøpt inn. Så nå er det bare å vente på at dagen skal komme:)


2 kommentarer:

  1. Ble jo kjempefin den. Ammer selv i år, og tror veldig mange som ammer savner noe bunads-aktig som er ammevennlig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Den ble veldig enkel, men jeg syns den ble fin nok for meg i år hehe. Etter 17.mai starter jeg på en ekte som jeg håper blir klar til neste år:)

      Slett