torsdag 1. januar 2015

Lett blanding genser :)

Starter med å si GODT NYTTÅR!
 Da var 2015 her, og en bedre mulighet for en "ny start" får man vel ikke.
 Idag har vi styrt på fra morgen til kveld. Julepynten er tatt ned, siste småting i huset er gjort og vi er virkelig klar for å ta imot 2015 og alt det har å by på. :)

Første blogg innlegg i 2015 må selvsagt også inneholde bilde av et ferdig prosjekt. Mitt siste strikkeprosjekt i 2014 ble ferdig igår, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.
En lett blanding av Skappel genser, marius genser og litt "finne-på-genser". Hvorfor ikke?;)




Denne er strikket i Adore Alpakka garn fra Gjestal, og Alpa Alpakka(?).
Jeg har virkelig falt for Adore Alpakka garnet til Gjestal, det er så mykt og deilig. I tillegg er kvaliteten super! Og ja, det inneholder også Akryl. 60% alpakka og 40% akyl. Men dette gjør virkelig ingenting, kvaliteten er fantastisk uansett! Anbefales!

Jeg har strikket med dobbel tråd, på pinne 6.
Brukte 7 nøster gammelrosa og 3 nøster hvit.

Jeg er en str M, så jeg la opp 144m. Da blir den litt stor og god:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar