mandag 26. januar 2015

En liten strikket HelloKitty lue

Igår kveld prøvde jeg å strikke en HelloKitty lue til min lille niese. Det var jammen ikke bare-bare å skulle finne ut størrelse og alt slikt på frihånd, men jeg prøvde. Er ikke helt 100% fornøyd etter første forsøk, men nå har jeg ihvertfall prøvd :) Litt søt ble den ihvertfall. hehe!



Jeg hadde bare litt restegarn liggende som jeg brukte. Så den er strikket i dobbel tråd gjestal babyull, på pinne nr 4. 

Ikveld skal jeg forresten kjøre å hente masse nytt garn som jeg har bestilt. Det blir plutselig litt mer hekling framover har jeg planlagt. Og masse hekling betyr masse nye gratis oppskrifter til dere! :D hihi.
Har bestemt meg for å bli flinkere å blogge, og ikke minst å gjøre bloggen mye bedre og med et større utvalg av oppskrifter. Håper dere ønsker å følge med:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar