onsdag 28. januar 2015

3 stk heklede Minni Mus luer

Fikk en liten "bestilling" av søsteren min på 3 forskjellige Minni Mus luer til min skjønne niese som virkelig elsker alt som har med Minni Mus å gjøre. Så da var det bare å sette igang heklingen, for første gang på lenge! Var ganske deilig å ta fram heklenålen og mikse og trikse fram 3 Minni Mus luer på frihånd, med bilder som inspirasjon. Det er det som er så kjekt med hekling. Man kan hekle alt mulig mellom himmel og jord, og ved å ha et bilde å se etter så trenger man faktisk ikke oppskrift i det hele tatt. Og spesielt kjekt er det jo å ha laget det helt selv:) 


Niesen min blir 2 år i mars, men er litt liten for alderen så jeg heklet disse i str 12-18mnd ca :)

Garnet jeg har brukt er Drops Nepal. Heklenål nr 5:)





Oppskrift på disse luene kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar