mandag 15. september 2014

Gamle minner, koselige minner

God morgen :)
Vi er litt sånn midt i pakking, oppryddning og flytting for tiden, og da dukker det plutselig opp masse gamle ting som bringer fram gamle minner. Syns det er så koselig. Har funnet så mange gamle album som jeg nesten hadde glemt siden de bare har lagt i kartonger i boder de siste årene pga liten plass. 
Og midt i alt rot og pakking fant jeg plutselig også mange av tegningene mine igjen. Jeg har alltid vært veldig glad i å tegne, og før kunne jeg sitte i timesvis å kose meg med musikk og tegning hjemme på jenterommet. Alltid kjekt å se tilbake på slike ting. Jeg er absolutt ikke noe veldig flink tegner! Men jeg tenker at så lenge det er noe man virkelig liker å gjøre, så er det ikke så viktig om man er kjempe flink eller ikke :)






Jeg syns ihvertfall det er kjempe koselig å se tilbake på disse gamle tegningene mine. Alle har på en måte forskjellige betydninger for meg, og de gamle minnene bare strømmer på <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar