mandag 23. juni 2014

Heklet løper (med oppskrift link)

Drop in the Pond!
Det har ikke blitt så veldig mye hekling de siste dagene. Formen har ikke vært helt på topp så jeg har rett og slett ikke orket å hekle noe særlig. Men idag er formen bedre og hekletøyet måtte fram igjen:) Så nå har jeg fått heklet ferdig et lite prosjekt jeg begynte på forrige uke. Fikk "bestilling" av mamma på en løper og to bord"duker/brikker". Så nå er ihvertfall løperen ferdig. Oppskriften jeg har brukt på denne er Drop in the Pond, som er blitt utrolig populært.
For dere som ikke vet hva dette er så har jeg funnet video på youtube som dere kan se på.
HER(<--link) finner dere den! Hvis dere bare vil ha den på papir(engelsk) så kan dere laste den ned HER!

Slik ser min ut:



2 kommentarer:

  1. Så fin den ble.. Hva salgs garn har du brukt? Ble inspirert til å lage en selv nå...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Den er heklet i Spargarn :) Så flott da:)

      Slett