mandag 16. desember 2013

Nytt tema: Negledesign

Da var det plutselig klart for enda et nytt tema på bloggen min. Nemlig negledesign.

Å lakke neglene er noe jeg alltid har hatt stor interesse for. Men negledesign er ikke mer enn et år siden jeg fikk øynene opp for. Og siden har det blitt noe jeg elsker å gjøre, og noe jeg virkelig brenner for. Jeg har laget utrolig mange negledesign det siste året, og tenkte å dele noen med dere nå. Det var i hovedsak den gamle bloggen min jeg la ut negledesign på. Men siden jeg nå er kommet over på blogspot må jeg nesten få dele negledesignene mine her også:)

Jeg har som sagt laget ganske mange negledesign det siste året så jeg må dele det opp i flere innlegg. Her er del 1:
Her er litt av det jeg har laget, så får dere se mer i del 2 :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar