tirsdag 17. desember 2013

Negledesign tilbakeblikk #2

God morgen dere! Idag hadde jeg plutselig en del planer, også på fridagen min... jaja.. Først må jeg å kjøpe ferdig julegaven til Mads. Så må jeg opp til søsteren min i ettermiddag for å levere bursdagsgave, for hun har bursdag imorgen. Etter det skal jeg klippe håret til Ronny så han er klar for jul, og så skal jeg ut å spise med Tonje. Og ikke nok med det, inni alt dette må jeg også få tid til å pakke inn gaver, rydde litt og selvsagt lage et nytt negledesign på neglene<3 En travel dag med andre ord.. ;)

Men nå er det klart for del 2 av alle negledesignene mine jeg har hatt på bloggen. Håper dere liker det:)


































- og husk, lurer dere på noe er det bare å spørre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar