lørdag 23. november 2013

Førjulsmarked i Øygarden kulturhus

God kveld. Håper dere har hatt en fin Lørdag så langt.
Idag var det førjulsmarked i Øygarden kulturhus, og jeg som elsker slike markeder måtte selvsagt ut på en shoppingrunde. Det ble desverre ikke til at jeg sto som en av utstillerne denne gang da det ble litt for liten tid til forberedelser for min del. Men det er virkelig like kjekt å gå å beundre alt det andre fine som blir utstilt:) Min bror og min far sto i kiosken, så da ble det litt frivillig-jobbing på meg på slutten. Vaske, rydde, vaske og rydde hehe.. Men det var bare kjekt :) Nå er jeg kommet meg i sofaen igjen og kjenner det begynner å klø i fingrene. Jeg har nemlig kjøpt litt nytt garn, 3 nye heklenåler og oppskriftshefte:)

Her er det som ble med hjem:

-2 stk 100grams bunter garn fra ice yarns - kjøpt av Yildiz art and design
-oppskrift hefte fra garnstudio - kjøpt av Sy & Hobby Verksted AS (link)
-heklenåler - kjøpt av Hekleguri (link)
-advent lyslykt pynt. 1-4
- ring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar