mandag 14. oktober 2013

INTERIØR - Shabby Chic

Vi har i mange år hatt en stor drøm om å eie vårt eget hus, og nå er det jammen ikke lenge før vi er i mål. Og nå som hus jakten er i gang strømmer det selvfølgelig på med masse interiør ideer. Jeg vil jo så gjerne at huset vårt skal bli perfekt for oss, og det er jeg sikker på at det også skal bli. Men det er jo så mange fine interiør stiler man kan velge, og jeg får så masse inspirasjon!

Jeg har alltid vært veldig glad i shabby chic stilen, men er likevel langt fra sikker på om det vil bli stilen på vårt hus.
Det er så masse fint, og jeg er egentlig åpen for det meste. Så nå tenkte jeg å komme med litt interiør innlegg av og til framover med bilder av litt forskjellige stiler.

Og første stilen ut er nettopp shabby chic:

Shabby chic føler jeg egentlig bare er mange forskjellige stiler kastet inn i en stil. Den er liksom både vintage, elegant, og samtidig ganske shabby. Og jeg kan ikke annet enn å elske det! 

Hva syns dere om shabby chic interiør?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar